Pokrywa komory silnika DIEDERICHS 4464400

Pokrywa komory silnika DIEDERICHS  4464400
Pokrywa komory silnika DIEDERICHS 4464400
Powiększ
DIEDERICHS

Producent: DIEDERICHS

Kod produktu: 4464400

Dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków:

EAN: 4052355140722

Stan: Fabrycznie nowy

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pokrywa komory silnika 4464400 DIEDERICHS

Parametry
Dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Część znajduje się w kategorii: Pokrywa komory silnika
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
JOHNS 603203
KLOKKERH 6042280
PRASCO RN0323100
RENAULT 7751474289
SCHLIECKMA 631700
WEZEL 4328660
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pokrywa komory silnika 4464400 DIEDERICHS

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Pokrywa komory silnika?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pokrywa komory silnika 4464400

Pokrywa komory silnika

Pokrywa komory silnika to kluczowa część karoserii. Inne określenia na pokrywę, to: maska i klapa. Dzięki otwarciu klapy kierowca zyskuje dostęp do silnika oraz całego jego osprzętu. Maska samochodu to część blaszana, zawsze wyposażona w mechanizm umożliwiający jej otwarcie.

Przeważnie pokrywa komory silnika wykonana jest z identycznych materiałów, jak pozostałe części karoserii. Podstawą jest tutaj blacha, którą producenci wykonują z różnego rodzaju metali. Dominuje stal, jednak ze względu na wytrzymałość połączoną z niewielką wagą, zastosowanie znajduje też aluminium. Oczywiście blacha pokryta jest lakierem – takim samym, jak inne części karoserii.

Maska samochodu to zawsze część otwierana. Możliwość podniesienia pokrywy komory silnika jest niezbędna, gdyż dostęp do silnika to konieczność. Dzięki otwieranej klapie możliwa jest naprawa jednostki napędowej, gdy dojdzie do jej awarii. Ponadto, kierowca ma możliwość uzupełniania oleju. W nowoczesnych samochodach otwarcie klapy wymaga jedynie przyciśnięcia odpowiedniego guzika. Znajduje się on w kabinie pojazdu, pod siedzeniem, przy kierownicy lub w jeszcze innym miejscu – w zależności od marki i modelu samochodu. W starszych pojazdach pokrywę podnosi się zwykle za pomocą dźwigni.

Uszkodzenie pokrywy może dotyczyć jej powierzchni lub też mechanizmu otwierania. Zarysowanie klapy wymaga ponownego nałożenia lakieru, natomiast pęknięcie konstrukcji wiąże się z koniecznością wizyty w warsztacie. Awaria mechanizmu otwierania to najczęściej przerwanie połączenia między guzikiem a pokrywą.

Obsługa klienta