Dodatkowe informacje o Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 43013 43013 KOLBENSCHMIDT
Parametry | |
Wysokość [mm]: | 4 |
Grubość [mm]: | 4 |
Średnica [mm]: | 80,44 |
Powierzchnia: | Chromowany |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
FORD | 81 SM 6159 D1A |
FORD | 81 SM 6161 D1A |
Opinie o Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 43013 43013 KOLBENSCHMIDT
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 43013 43013
KOLBENSCHMIDT
Kolbenschmidt to marka posiadająca ponad 100-letnie doświadczenie w produkcji podzespołów oraz elementów silnika. Od wielu lat firma dostarcza swoje produkty dla potrzeb największych koncernów samochodowych sprzedających samochody osobowe oraz dostawcze. Podzespoły wchodzące w skład oferty marki Kolbenschmidt cieszą się dużą popularnością i cenione są za znakomitą jakość oraz wytrzymałość, która pozwala na montowanie ich w nowoczesnych, mocno wysilonych jednostkach napędowych.
Firma Kolbenschmidt znana jest ze znakomitej jakości oraz wytrzymałości oferowanych części samochodowych. Osiągnięcie tego jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz szczegółowym badaniom, które prowadzone są w podległych marce centrach. Dzięki nim producent może wdrażać i testować alternatywne rozwiązania, które mają na celu podniesienie trwałości oferowanych elementów, a także zwiększenie bezpieczeństwa na drodze.
Stale zaostrzane normy emisji spalin, coraz mniejsze pojemności silników w ofertach producentów i coraz większe ilości koni mechanicznym oraz momentu obrotowego sprawiają, że ruchome elementy silnika narażane są na większe przeciążenia. Podzespoły te muszą być odpowiednio wytrzymałe, tak aby sprostać oczekiwaniom kierowcy oraz zapewnić mu niezawodność i pewność prowadzenia. Na przeciw temu wychodzi marka Kolbenschmidt, która oferuje doskonałej jakości części do silników popularnych na rynku producentów.
Cechy Cześci
Jednorurowy system tłumienia drgań zawieszenia - System jednorurowy Upside Down zastosowany jest w amortyzatorach gazowych, gdzie cała reakcja na tłumienie odbywa się wewnątrz jednej rury za pomocą sprężonego gazu i oddzielonego tłokiem swobodnym – oleju. Poprzez takie zastosowanie amortyzator mniej się nagrzewa podczas pracy.
Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.