Pierscień uszczelniający wału korbowego AUGER 69182 (Oprawa skrzyni biegów)

Pierscień uszczelniający wału korbowego AUGER  69182 (Oprawa skrzyni biegów)
Pierscień uszczelniający wału korbowego AUGER 69182 (Oprawa skrzyni biegów)
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 69182

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 1,3

Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów

Średnica wewnętrzna [mm]: 120

Średnica zewnętrzna [mm]: 140

Wysokość [mm]: 13

Materiał: FPM (fluor-kauczuk)

Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny

Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową

EAN: 4051334621122

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pierscień uszczelniający wału korbowego 69182 AUGER

  • Ciężar [kg]:  1,3
  • Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  120
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  140
  • Wysokość [mm]:  13
  • Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
  • Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
  • Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Część znajduje się w kategorii: Uszczelniacze wału
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 69182
DT SPARE P 4.20200
DT SPARE P 4.20403
FEBI 01475
IVECO 40003010
MAN 51.01510-0094
MAN 51.01510-0133
MAN 51.01510-0140
MAN 51.01510-0141
MAN 51.01510.0094
MAN 51.01510.0133
MAN 51.01510.0140
MAN 51.01510.0141
MAN 51015100094
MAN 51015100133
MAN 51015100140
MAN 51015100141
MERCEDES-BENZ 005 997 26 47
MERCEDES-BENZ 0059972647
MERCEDES-BENZ 006 997 33 47
MERCEDES-BENZ 0069973347
MERCEDES-BENZ 007 997 24 46
MERCEDES-BENZ 0079972446
MERCEDES-BENZ 013 997 14 47
MERCEDES-BENZ 0139971447
MERCEDES-BENZ 014 997 13 47
MERCEDES-BENZ 0149971347
MERCEDES-BENZ 021 997 53 47
MERCEDES-BENZ 0219975347
MERCEDES-BENZ A 005 997 26 47
MERCEDES-BENZ A 006 997 33 47
MERCEDES-BENZ A 007 997 24 46
MERCEDES-BENZ A 013 997 14 47
MERCEDES-BENZ A 014 997 13 47
MERCEDES-BENZ A 021 997 53 47
MERCEDES-BENZ A0059972647
MERCEDES-BENZ A0069973347
MERCEDES-BENZ A0079972446
MERCEDES-BENZ A0139971447
MERCEDES-BENZ A0149971347
MERCEDES-BENZ A0219975347
PE 010.041-00A
RENAULT T 5000 560 821
RENAULT T 5000560821
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pierscień uszczelniający wału korbowego 69182 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pierscień uszczelniający wału korbowego 69182

Uszczelniacze wału

Uszczelniacze wału to drobne, owalne części będące jednymi z wielu elementów uszczelniających obecnych w silniku. Jednostka napędowa to najważniejszy podzespół samochodowy, napędzający ruch pojazdu. Zarówno sam silnik, jak i jego osprzęt, tworzą skomplikowane układy, które wymagają szczególnego zabezpieczenia. Wszelkie wycieki oleju mogą doprowadzić do zniszczenia silnika lub którejś z części osprzętu silnikowego.

Wał korbowy to element, który niejako kontroluje pracę silnika. Wpływa on na ruch tłoków, aktywując ruch obrotowy w miejsce posuwisto-zwrotnego. Niewątpliwie jest to jeden ze strategicznych podzespołów, gdyż jego prawidłowa praca jest niezbędna dla właściwego działania silnika. Dlatego też uszczelnienie wału ma kluczowe znaczenie. Zapewnia ono płynną pracę wału oraz zapobiega jego zniszczeniu spowodowanemu wyciekami.

Uszczelnienie wału korbowego stanowią pierścienie uszczelniające. Dzisiaj przeważają uszczelki wykonane z tworzyw sztucznych. Producenci preferują fluor i kauczuk, ze względu na właściwości tych materiałów, które predysponują je do pełnienia funkcji materiałów uszczelniających. Wykonane z połączenia fluoru i kauczuku uszczelki są po prostu szczelne. Ponadto, wykazują odporność na działanie oleju, który prowadzi do degradacji niektórych materiałów.

Każda, nawet najlepsza uszczelka może ulec uszkodzeniu. Polega ono najczęściej na pojawieniu się pęknięć, czyli po prostu nieszczelności. Uszkodzenie uszczelnienia wału może być spowodowane usterką lub zużyciem innego elementu. Jeżeli wał jest mocno wyrobiony, w konsekwencji często uszczelka przestaje właściwie wypełniać swoje zadanie.

Obsługa klienta