Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju PAYEN LA5120

Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju PAYEN  LA5120
Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju PAYEN LA5120
Powiększ
PAYEN

Producent: PAYEN

Kod produktu: LA5120

Jednostka: szt

Grubość [mm] 2,00

Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)

Średnica wewnętrzna [mm] 18,00

Średnica zewnętrzna [mm] 22,00

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju LA5120 PAYEN

  • Grubość [mm]:  2,00
  • Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  18,00
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  22,00
Część znajduje się w kategorii: Uszczelka miski olejowej
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CORTECO 041118H
CORTECO 041118S
CORTECO 041118T
ELRING 476.750
FIAT 71739848
MERCEDES-BENZ 019 997 82 45
OPEL 652540
OPEL 652690
OPEL 90 528 145
OPEL 93186311
OPEL 98 043 219
PEUGEOT 1103.J1
SUZUKI 11519-84E00
SUZUKI 16592-86J00-000
SUZUKI 1659286J00
SUZUKI 16592M86J30
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju LA5120 PAYEN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju LA5120

Uszczelka miski olejowej

Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.

Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.

Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.

W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.

Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.

Obsługa klienta