Pasek rozrządu SASIC 1760008

Pasek rozrządu SASIC  1760008
Pasek rozrządu SASIC 1760008
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 1760008

Jednostka: szt

Ilość zębów 140

Szerokość [mm] 25,4

Dla numeru OE 081693

140,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 1760008 SASIC

  • Ilość zębów:  140
  • Szerokość [mm]:  25,4
  • Dla numeru OE:  081693
Widok karty produktu w PDF: Pasek rozrządu (SASIC 1760008)
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 081693
CITRO 96223131
CITRO 9622313180
CITRO 96223153
CITRO 9622315380
CONTI CT986
DAYCO 94808
FEBI 17761
FIAT 9400816939
GATES 5523XS
HUTCHINSON 140HTDP25
INA 536023510
MGA G1433H
PEUGEOT 081693
PEUGEOT 96223131
PEUGEOT 9622313180
PEUGEOT 96223153
PEUGEOT 9622315380
QUINTON HA QTB617
TOYOT SU00100085
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek rozrządu 1760008 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek rozrządu 1760008

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta