Pasek rozrządu SASIC 1760001

Pasek rozrządu SASIC  1760001
Pasek rozrządu SASIC 1760001
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 1760001

Jednostka: szt

Ilość zębów 58

Szerokość [mm] 17

Dla numeru OE 081658

137,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu 1760001 SASIC

  • Ilość zębów:  58
  • Szerokość [mm]:  17
  • Dla numeru OE:  081658
Widok karty produktu w PDF: Pasek rozrządu (SASIC 1760001)
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 081646
CITRO 081658
CITRO 340153
CITRO 340319
CITRO 340326
CITRO 340403
CITRO 93010036280
CONTI CT1061
DAYCO 94224
FEBI 11000
FIAT 71739919
FIAT 94008165
FIAT 9400816589
FIAT 9614252580
FIAT 9614259780
GATES 5049XS
HUTCHINSON 136HTDP25
HYUNDAI 2434129000
INA 536009610
LADA 212151006040
MGA G1236H
PEUGEOT 081622
PEUGEOT 081646
PEUGEOT 081658
PEUGEOT 340153
PEUGEOT 340319
PEUGEOT 340326
PEUGEOT 340403
QUINTON HA QTB134
ROVER LHN10013
ROVER LHN10015
ROVER LHN10015EVA
ROVER LHN100310B
SUZUKI 1276166G00
SUZUKI 1276186CA0
SUZUKI 1276186CA0000
TALBO 081622
TALBO 081623
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek rozrządu 1760001 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek rozrządu 1760001

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X