-10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
1 1 1 1
5 5 5 5
2 2 2 2
9 9 9 9

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1271

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER  RR1271
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1271
Powiększ
ROULUNDS RUBBER

Producent: ROULUNDS RUBBER

Kod produktu: RR1271

Jednostka: szt

Ilość zębów: 95

EAN: 4010858089931

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu RR1271 ROULUNDS RUBBER

  • Ilość zębów:  95
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE TB347
BOSCH 1987948846
DAIHA 1356887103
DAIHA 1356887103000
DAIHA 1356887104
DAIHA 1356887104000
DAIHA 1356887108
DAIHA 1356887108000
DAIHA 1356887183
DAIHA 1356887183000
DAIHA 1356887184
DAIHA 1356887184000
DAIHA 13568B9050
DAYCO 095RP254H
DAYCO 095SP254H
DAYCO 94402
GATES 5262XS
HBJAKOPART J1126010
HBJAKOPART J1126016
HUTCHINSON 095HTDP25
INA 536 0141 10
LEMFO 18671
OPTI 76095x25HSN
OPTI HR76095x25mm
OPTI ZRK 1159
QUINTON HA QTB280
ROULUNDS 095HP250
ROULUNDS RR1271
RUV 557901
TOYOT 1356887103
TOYOT 1356887104
TOYOT 1356887183
TOYOT 1356887184
TRISCAN 8645 5262XS
VEYANCE G1047H
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek rozrządu RR1271 ROULUNDS RUBBER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek rozrządu RR1271

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta