-10% na całą markę SKF! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
5 5 5 5
0 0 0 0
6 6 6 6
1 1 1 1
6 6 6 6

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1205

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER  RR1205
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1205
Powiększ
ROULUNDS RUBBER

Producent: ROULUNDS RUBBER

Kod produktu: RR1205

Jednostka: szt

Ilość zębów: 111

EAN: 4010858036270

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu RR1205 ROULUNDS RUBBER

  • Ilość zębów:  111
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE TB336
AE TB507
AE TB524
BOSCH 1987949038
BOSCH 1987949194
BOSCH 1987AE1082
DAEWOO 96183353
DAEWOO 96352407
DAYCO 111RP170H
DAYCO 111SP170H
DAYCO 94650
FEBI 14114
GATES 5310XS
GM 90531677
HBJAKOPART J1120900
HBJAKOPART J1120901
HBJAKOPART J1120904
HUTCHINSON 111HTDP17
INA 536 0187 10
OPEL 09128723
OPEL 5636356
OPEL 5636364
OPEL 5636560
OPEL 636372
OPEL 636561
OPEL 636566
OPEL 6536364
OPEL 90353179
OPEL 90354782
OPEL 90410223
OPEL 90531677
OPEL 90531678
OPEL 9128723
OPTI 40433x17HSN
OPTI HR40433x17mm
OPTI ZRK 1292
QUINTON HA QTB314
ROULUNDS 111HP170
ROULUNDS RR1205
RUV 555304
TRISCAN 8645 5310XS
VAUXH 636372
VAUXH 636561
VAUXH 636566
VAUXH 90353179
VAUXH 90354782
VAUXH 90410223
VAUXH 90531677
VAUXH 90531678
VEYANCE G1116H
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek rozrządu RR1205 ROULUNDS RUBBER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek rozrządu RR1205

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta