PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTÓW DOSTAWY! OD 49 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
5 5 5 5
3 3 3 3
4 4 4 4
5 5 5 5

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1157

Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER  RR1157
Pasek rozrządu ROULUNDS RUBBER RR1157
Powiększ
ROULUNDS RUBBER

Producent: ROULUNDS RUBBER

Kod produktu: RR1157

Jednostka: szt

Ilość zębów: 136

EAN: 4010858089061

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu RR1157 ROULUNDS RUBBER

  • Ilość zębów:  136
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE TB479
BOSCH 1987949412
CITRO 081673
CITRO 081698
CITRO 96197874
CITRO 96200344
CITRO 9633923080
CITRO 9633923180
DAYCO 136RP+254H
DAYCO 136SP+254H
DAYCO 94714
FEBI 11000
FIAT 9400816989
GATES 5468XS
INA 536 0025 10
LADA 21120100604003
LADA 2112100604002
OPTI 40934x1HSN
OPTI HR40934x1"
OPTI ZRK 1029
PEUGEOT 081673
PEUGEOT 081698
PEUGEOT 9633923080
PEUGEOT 9633923180
QUINTON HA QTB517
ROULUNDS 136SP254
ROULUNDS RR1157
RUV 555900
TRISCAN 8645 5468XS
VEYANCE G1237H
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek rozrządu RR1157 ROULUNDS RUBBER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek rozrządu RR1157

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta