ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
9 9 9 9
0 0 0 0
8 8 8 8
3 3 3 3
6 6 6 6

Pasek rozrządu CONTITECH CT1092

Pasek rozrządu CONTITECH  CT1092
Pasek rozrządu CONTITECH CT1092
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: CT1092

Jednostka: szt.

Ilość zębów: 137

Szerokość [mm]: 25,0

Ciężar [kg]: 0,17

Długożć opakowania [cm]: 25,5

Szerokość opakowania [cm]: 16

Wysokość opakowania [cm]: 3

EAN: 4010858033675

Stan: Fabrycznie nowy

116,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu CT1092 CONTITECH

Parametry
Ilość zębów:  137
Szerokość [mm]:  25,0
Ciężar [kg]:  0,17
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE TB724
BOSCH 1987949614
CITRO 0816.G7
CITRO 0816E2
CITRO 0816G7
CITRO 0816J6
CITRO 9645717480
CITRO 9645717580
CITRO E117129
DAYCO 137RP+250HT
DAYCO 137SP+254H
DAYCO 941018
DAYCO 94909
FEBI 24367
FIAT 9467565880
FIAT 9467615780
FORD 1229723
FORD 1373250
FORD 1446647
FORD 3M5Q6K288AA
FORD 3M5Q6K288AB
FORD 3M5Q6K288CA
FORD 9648968580
FORD 9659795080
GATES 5598XS
GATES 5599XS
HBJAKOPART J1123043
HUTCHINSON 137HTDP25
INA 536 0267 10
INA 536 0315 10
MAZDA Y601-12-205
MAZDA Y601-12-205A
MAZDA Y60312201
MAZDA Y6Y112205
MINI 11317805957
MINI 11318509744
MINI 7805957
MINI 8509744
OPTI HR40137x25mm
OPTI ZRK 1460
PEUGEOT 0816.G7
PEUGEOT 0816G7
PEUGEOT 9645717480
PEUGEOT 9645717580
PEUGEOT E117129
QUINTON HA QTB651
QUINTON HA QTB706
QUINTON HA QTB706F
ROULUNDS RR1058
RUV 555908
RUV 555919
SKF VKMT 03259
SUZUKI 1276169K00
SUZUKI 1276169K01
TRISCAN 8645 5598XS
TRISCAN 8645 5599XS
VEYANCE G1528H
VEYANCE G1599
VEYANCE G1599H
VOLVO 30777770
VOLVO 30777866
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (8)

Opinie o Pasek rozrządu CT1092 CONTITECH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-03-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Zawsze powtarzam, że jak kupuje się strategiczne części zamienne do samochodu to nie można oszczędzać. Najlepiej brać coś od znanego producenta, bo to zawsze gwarancja jakości. Kolejny raz przekonałem się, że mam rację, jak kupiłem pasek rozrządu Contitech. Pieczę nad marką sprawuje Continental, czyli firma, która nie pozwala sobie na fuszerkę. Chyba każdy zna markę Continetal i wszystkim kojarzy się z tym, co najlepsze. Jak pisałem nie zwracam większej uwagi na ceny, kiedy kupuję ważne części zamienne, a pasek rozrządu na pewno do nich należy. Jednak nie sposób nie zauważyć, że w tym przypadku cena wcale nie jest wysoka, Contitech oferuje nam bardzo atrakcyjną stawkę. Zakup w iparts to kolejna oszczędność, bo jet tu zdecydowanie taniej niż w większości innych sklepów motoryzacyjnych. Pasek rozrządu Contitech mam zamontowany pod maską już czwarty miesiąc i w ogóle się nie luzuje, jest napięty tak jak na początku, nie widać żadnych śladów zużycia.

opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
bardzo dobra cena! polecam każdemu zakup contitecha bo najdłużej wytrzymują w porównaniu do innych producentów.
opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Samochód jeżdzi jak nowy teraz po wymianie na nowy pasek rozrządu, który udało mi się kupić w tym sklepie. Naprawde polecam zakupy bo mają spory wybór części samochodowych.
opinie puchar
2016-11-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od tygodnia jeżdzę autem z zakupionym paskiem rozrządu w tym sklepie i oceniam zakup za bardzo udany. Pasek sprawuje się bardzo dobrze i do tego był w dobrej cenie.
opinie puchar
2016-11-07
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek którego szukałem i auto już naprawione dzięki zakupom tutaj. Polecam produkty stąd
opinie puchar
2015-09-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Dobry pasek za rozsądną cenę.
opinie puchar
2015-02-18
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko w jak najlepszym porządku. Szybko, Dokładnie, Pewnie !!!!
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
B.dobra cena, jestem zadowolony z zakupu. Dostawa na czas, na tym mi zależy.

Pasek rozrządu CT1092

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta