ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
9 9 9 9
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3 3
3 3 3 3

Pasek rozrządu CONTITECH CT1028

Pasek rozrządu CONTITECH  CT1028
Pasek rozrządu CONTITECH CT1028
Powiększ
CONTITECH

Producent: CONTITECH

Kod produktu: CT1028

Jednostka: szt.

Ilość zębów: 120

Szerokość [mm]: 30

Ciężar [kg]: 0,28

Długożć opakowania [cm]: 25,5

Szerokość opakowania [cm]: 16

Wysokość opakowania [cm]: 3

EAN: 4010858028985

Stan: Fabrycznie nowy

115,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu CT1028 CONTITECH

Parametry
Ilość zębów:  120
Szerokość [mm]:  30
Ciężar [kg]:  0,28
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Część znajduje się w kategorii: Pasek rozrządu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AE TB680
AUDI 038109119N
AUDI 038109119P
AUDI 038109119S
BOSCH 1987949469
BOSCH 1987949537
BOSCH 1987949538
DAYCO 120RP300HT
DAYCO 120SP300HT
DAYCO 94885
FEBI 19362
FEBI 19540
FEBI 21718
FORD 1100672
FORD 1131812
FORD 1250636
FORD 3M216268AA
FORD XM216268AA
FORD XM216268BA
GATES 5569XS
HUTCHINSON 120HTDP30
INA 536 0262 10
OPTI HRS76120x30mm
OPTI ZRK 1338
QUINTON HA QTB631
ROULUNDS 120HP300
ROULUNDS RR1107
RUV 555430
SEAT 038109119N
SEAT 038109119P
SEAT 038109119S
SKF VKMT 01142
SKODA 038109119N
SKODA 038109119P
SKODA 038109119S
TRISCAN 8645 5569XS
VEYANCE G1543
VEYANCE G1543H
VW 038109119L
VW 038109119N
VW 038109119P
VW 038109119S
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (8)

Opinie o Pasek rozrządu CT1028 CONTITECH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-03-14
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Zawsze powtarzam, że jak kupuje się strategiczne części zamienne do samochodu to nie można oszczędzać. Najlepiej brać coś od znanego producenta, bo to zawsze gwarancja jakości. Kolejny raz przekonałem się, że mam rację, jak kupiłem pasek rozrządu Contitech. Pieczę nad marką sprawuje Continental, czyli firma, która nie pozwala sobie na fuszerkę. Chyba każdy zna markę Continetal i wszystkim kojarzy się z tym, co najlepsze. Jak pisałem nie zwracam większej uwagi na ceny, kiedy kupuję ważne części zamienne, a pasek rozrządu na pewno do nich należy. Jednak nie sposób nie zauważyć, że w tym przypadku cena wcale nie jest wysoka, Contitech oferuje nam bardzo atrakcyjną stawkę. Zakup w iparts to kolejna oszczędność, bo jet tu zdecydowanie taniej niż w większości innych sklepów motoryzacyjnych. Pasek rozrządu Contitech mam zamontowany pod maską już czwarty miesiąc i w ogóle się nie luzuje, jest napięty tak jak na początku, nie widać żadnych śladów zużycia.

opinie puchar
2017-10-04
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
bardzo dobra cena! polecam każdemu zakup contitecha bo najdłużej wytrzymują w porównaniu do innych producentów.
opinie puchar
2016-11-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Samochód jeżdzi jak nowy teraz po wymianie na nowy pasek rozrządu, który udało mi się kupić w tym sklepie. Naprawde polecam zakupy bo mają spory wybór części samochodowych.
opinie puchar
2016-11-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od tygodnia jeżdzę autem z zakupionym paskiem rozrządu w tym sklepie i oceniam zakup za bardzo udany. Pasek sprawuje się bardzo dobrze i do tego był w dobrej cenie.
opinie puchar
2016-11-07
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek którego szukałem i auto już naprawione dzięki zakupom tutaj. Polecam produkty stąd
opinie puchar
2015-09-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Dobry pasek za rozsądną cenę.
opinie puchar
2015-02-18
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko w jak najlepszym porządku. Szybko, Dokładnie, Pewnie !!!!
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
B.dobra cena, jestem zadowolony z zakupu. Dostawa na czas, na tym mi zależy.

Pasek rozrządu CT1028

Pasek rozrządu

Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.

Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.

Obsługa klienta