DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1
3 3 3 3
9 9 9 9

Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 4PK0987

Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE  4PK0987
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 4PK0987
Powiększ
VEYANCE

Producent: VEYANCE

Kod produktu: 4PK0987

Długość [mm] 987

Szerokość [mm] 14,2

Ilość żeber 4

EAN 5023768040793

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0987 VEYANCE

  • Długość [mm]:  987
  • Szerokość [mm]:  14,2
  • Ilość żeber:  4
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1987947811
CHRYS 4892 747AA
CONTI 4PK985
DAYCO 4PK990
DAYCO 4PK985
FIAT 504012393
FORD 6805275
FORD V92HF6C301AA
FORD 1011706
GATES 4PK988
GATES 48364
HYUNDAI 25212-33160
HYUNDAI 25212-33150
HYUNDAI 25212-33100
JAGUA EAC7033
KLEBER 985K4
LUCAS_ENGI KIB988
MAZDA Z501-15-909
MAZDA B61215909A
MIN 4PK988
MITSUBISHI MB657285
MITSUBISHI 4451A058
MITSUBISHI MD137594
MITSUBISHI MD144817
MITSUBISHI MD130766
MITSUBISHI MD122602
MITSUBISHI MD132479
MITSUBISHI MD186126
MITSUBISHI MD186125
MITSUBISHI MD310616
MOPR MMR4988
MOTORCRAFT EJG985
OPTI 4PK990
OPTI 4PK985
OPTI 985PK4
QUINTON HA QBR4988
SUBAR 73036-GA100
UNIPART GMB40995
UNIPART GMB40985
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0987 VEYANCE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0987

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta