DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
3 3 3 3
0 0 0 0
3 3 3 3
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 3PK0740

Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE  3PK0740
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 3PK0740
Powiększ
VEYANCE

Producent: VEYANCE

Kod produktu: 3PK0740

Długość [mm] 740

Szerokość [mm] 10,7

Ilość żeber 3

EAN 3838592076175

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 3PK0740 VEYANCE

  • Długość [mm]:  740
  • Szerokość [mm]:  10,7
  • Ilość żeber:  3
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 9105230735
BOSCH 1987947800
CONTI 3PK735
DAYCO 3PK736
DAYCO 3PK740
DAYCO 3PK735
FERODO 732PK3
GATES 3PK738
GATES 38344
HUTCHINSON 735K3
HUTCHINSON 738K3
KLEBER 735K3
LUCAS_ENGI KHB738
MG PQS101450
MOPR MMR3737
MOTORCRAFT EJC735
OPTI 735PK3
QUINTON HA QBR3737
RENAULT 8200830182
RENAULT 8200065601
ROULUNDS 3K0735
ROVER PQS101450
UNIPART GMB30735
UNIPART GFB350
UNIPART GFB70735
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 3PK0740 VEYANCE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 3PK0740

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta