DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
4 4 4 4
1 1 1 1
7 7 7 7
2 2 2 2
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 701770

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN  8640 701770
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 701770
Powiększ
TRISCAN

Producent: TRISCAN

Kod produktu: 8640701770

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN 5709147085905

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 8640701770 TRISCAN

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 7PK1770
BANDO 7PK1765
BANDO 7PK1770
BLUEPRINT AD07R1770
BOSCH 1 987 948 431
BOSCH 1987948431
CONTI 7PK1770
CONTI 7PK1775
DAYCO 7PK1770
FAI 7PK1770
FLENNOR 7PK1770
GATES 7PK1770
HONDA 38920-PNA-003
HONDA 38920-PNA-004
HONDA 38920-PNA-023
HONDA 38920-PNC-004
HUTCHINSON 1770 K 7
INA 537 0251 10
INA FB 7PK1770
JAPANPAR DV-7PK1765
JAPANPAR DV-7PK1770
KAVO PARTS DMV-2015
KAVO PARTS DMV-2063
LAND ROVER ERR6899
MEYLE 050 007 1775
NIPPARTS N1071770
OPTI 7 PK 1775
OPTI 7PK1775
QUINTON HA QBR71775
RENAULT 8200111788
RENAULT 8200833576
ROULUNDS 7K1775
SKF VKMV 7PK1767
SKF VKMV 7PK1770
SNR 7PK1770
SNR CA7PK1770
TRISCAN 8640 701770
TRISCAN 867PK1775
TRISCAN VKMV 7PK1767
TRISCAN 1401-7PK1770
TRISCAN 057PK1770
TRISCAN 7PK1770
VEYANCE 7PK1770E
VEYANCE 7PK1770G
VEYANCE 7PK1775
VEYANCE 7PK1775G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 8640701770 TRISCAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 8640 701770

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X