Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 501545

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN  8640 501545
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 501545
Powiększ
TRISCAN

Producent: TRISCAN

Kod produktu: 8640501545

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN 5709147080108

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 8640501545 TRISCAN

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 55350421
AUTEX 5PK1546
BANDO 5PK1545
BLUEPRINT AD05R1546
BOSCH 1 987 946 236
CONTI 5PK1546
DAYCO 5PK1545
DAYCO 5PK1546E
DAYCO 5PK1550
FAI 5PK1547
FEBI 28881
FIAT 55350421
FLENNOR 5PK1545
GATES 5PK1545
HBJAKOPART J1051550
HEPU 29-5PK1546
HUTCHINSON 1546 K 5
INA FB 5PK1545
JAPANPAR DV-5PK1545
JAPANPAR DV-5PK1550
JAPANPAR DV-5PK1555
JAPANPAR TV-803
KAVO PARTS DMV-8502
KAVO PARTS DMV-8512
LUCAS_ELEC 5PK1547
MAG 340511001546
METZGER 1546 K5
METZGER 5PK1545
METZGER 5PK1550
MEYLE 050 005 1546
NIPPARTS N1051545
OPEL 55350421
OPEL 63 40 606
OPTI 5 PK 1540
OPTI 5 PK 1545
OPTI 5PK1540
QUINTON HA QBR51550
ROULUNDS 5K1538
ROULUNDS 5K1540
ROULUNDS 5K1546
SKF VKMV 5PK1545
SKF VKMV 5PK1546
SNR CA5PK1546
SUZUKI 17521-62G00
SUZUKI 17521-77E00
SUZUKI 1752177E10
SUZUKI 1752177E20
SWAG 40 92 8881
TRISCAN 8640 501545
TRISCAN 865PK1546
TRISCAN VKMV 5PK1546
TRISCAN 1401-5PK1545
TRISCAN 055PK1545
TRISCAN 5PK1545
VAUXH 55350421
VAUXH 6340606
VEYANCE 5PK1546G
VEYANCE 5PK1547
VEYANCE 5PK1547E
VEYANCE 5PK1550
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 8640501545 TRISCAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 8640 501545

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X