DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
6 6 6 6
0 0 0 0
7 7 7 7
2 2 2 2
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 300738

Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN  8640 300738
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN 8640 300738
Powiększ
TRISCAN

Producent: TRISCAN

Kod produktu: 8640300738

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN 5709147081693

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 8640300738 TRISCAN

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 3PK740
BANDO 3PK740
BOSCH 1 987 947 572
BOSCH 1 987 947 800
BOSCH 1987947800
CONTI 3PK735
CONTI 3PK740
DACIA 8200830182
DAYCO 3PK736
DAYCO 3PK740
FAI 3PK0737
FEBI 28745
FEBI 28746
FEBI 28747
FLENNOR 3PK0738
FLENNOR 3PK738
GATES 38344
GATES 3PK738
HBJAKOPART J1034000
HONDA 31110-PE0-003
HONDA 31110-PE0-004
HONDA 31110-PE0-0040
HUTCHINSON 735 K 3
HUTCHINSON 740 K 3
INA 537 0203 10
INA FB 3PK738
JAPANPAR DV-3PK0735
JAPANPAR DV-3PK0740
JAPANPAR J TV-737
JAPANPAR TV-737
KAVO PARTS DMV-2034
MAG 340311000735
MAG 340311000740
MEYLE 050 003 0740
MG PQS101450
NIPPARTS J1030735
NISSAN 11720-00Q2K
NISSAN 11720-00Q3D
NISSAN 11720-00QAR
NISSAN 11720-00QAV
OPTI 3 PK 735
OPTI 3 PK 740
OPTI 3PK735
PEUGEOT 5750.FL
PEUGEOT 5750FL
QUINTON HA QBR3737
QUINTON HA QBR3740
RENAULT 8200065601
RENAULT 8200830182
ROULUNDS 3K0735
ROULUNDS 3K0740
ROVER DBP9213
ROVER DBP9214
ROVER GFB350
ROVER GFB366
ROVER GMB30738
ROVER PQS101450
RUV 3PK0738
SKF VKMV 3PK738
SKF VKMV 3PK740
SKF VKMV 3PK751
SNR 3PK736
SNR 3PK740
SNR CA3PK740
SUZUKI 99363-80740
SWAG 60 92 8745
SWAG 60 92 8746
TOYOT 90916-02314
TRISCAN 8640 300738
TRISCAN 863PK735
TRISCAN VKMV 3PK740
TRISCAN VKMV 3PK751
TRISCAN GA-3PK738
TRISCAN 1401-3PK738
TRISCAN 053PK738
TRISCAN 3PK0736
TRP 1522665
VEYANCE 3PK0737
VEYANCE 3PK0740
VEYANCE 3PK0740E
VEYANCE 3PK0740G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 8640300738 TRISCAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 8640 300738

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta