DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
5 5 5 5
1 1 1 1
5 5 5 5
2 2 2 2
1 1 1 1

Pasek klinowy wielorowkowy SWAG 40 92 8881

Pasek klinowy wielorowkowy SWAG  40 92 8881
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG 40 92 8881
Powiększ
SWAG

Producent: SWAG

Kod produktu: 40928881

Jednostka: szt

Długość [mm] 1545

Ciężar [kg] 0,08

Ilość żeber 5

EAN 4044688288813

47,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 40928881 SWAG

  • Długość [mm]:  1545
  • Ciężar [kg]:  0,08
  • Ilość żeber:  5
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABA AUTOMO 5PK1545
ABA AUTOMO 5PK1590
ACDELCO 19347446
ACEMARK 142962
ACEMARK 142963
ALFA 55350421
ALFA 55556430
AUTEX 5PK1546
AYWIPARTS AW2130567
BANDO 5PK1545
BGA 5PK1546
BOSCH 1 987 946 236
CONTI 5PK1546
DAYCO 5PK1545
DELPHI MR51585
EUROREPAR 1606348480
EUROREPAR 1609320380
FAI 5PK1547
FEBI 28881
FIAT 55350421
FLENNOR 5PK1545
FLENNOR 5PK1590
GATES 5PK1545
GATES-AU 5PK1545
GK 795PK1592
GM 055350421
GM 55350421
HEPU 29-5PK1592
HUTCHINSON 1546 K 5
INA FB 5PK1545
INA FB 5PK1592
INA 537 0241 10
IPD 29-5PK1546
JPG 1218104500
KLAXCAR 5PK1540
KLAXCAR 5PK1588
LUCAS 5PK1547L
LUCAS 5PK1587L
LYNXAUTO 5PK1545
LYNXAUTO 5PK1590
MAG 340511001546
MAG 340511001592
MAG 341200004313
MAG 341200004316
MAPCO 251546
MDR MRB-551540
MDR MRB-551585
MDR MRB-551595
METZGER 5PK1545
METZGER 5PK1585
MEYLE 050 005 1546
MGA CS51546
MGA CS51590
MITSUBOSHI 5PK1545
MITSUBOSHI 5PK1590
MOTAQUIP LVFB837
MS 5PK1546-PCS-MS
OPEL 63 40 606
OPTI 5 PK 1545
PATRON 5PK1546
PATRON 5PK1592
PROCODIS F 5PK1546
PROCODIS F 5PK1592
ROULUNDS 5K1546
ROULUNDS 5K1592
RUV 5PK1592
SASIC 1776050
SKF VKMV 5PK1546
SNR CA5PK1546
SNR CA5PK1588
STELLOX 05-01550-SX
STELLOX 05-01588-SX
TOPRAN 207 890
TRISCAN 8640 501545
TRISCAN 8640 501590
VAUXH 55350421
VEYANCE 5PK1546G
VEYANCE 5PK1547
VEYANCE 5PK1590
WILMINK WG1033880
WILMINK WG1152911
WILMINK WG1429951
WILMINK WG1781466
WILMINK WG1781467
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 40928881 SWAG

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 40 92 8881

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta