Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA7PK1770

Pasek klinowy wielorowkowy SNR  CA7PK1770
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA7PK1770
Powiększ
SNR

Producent: SNR

Kod produktu: CA7PK1770

Jednostka: szt

Ilość żeber 7

Masa [g] 207

Długość [mm] 1770

EAN 3413521203855

81,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1770 SNR

  • Ilość żeber:  7
  • Masa [g]:  207
  • Długość [mm]:  1770
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BLUEPRINT AD07R1770
BOSCH 1987948431
CONTI 7PK1775
DAYCO 7PK1770
DAYCO 7PK1766
GATES 7PK1770
HONDA 38920-PNA-023
HONDA 38920-PNC-004
HONDA 38920-PNA-013
HONDA 38920-PNA-003
HONDA 38920-PNA-004
HUTCHINSON 1770K7
LAND ROVER ERR6899
RENAULT 8200111788
RENAULT 8200833576
RENAULT 8200111788
SKF VKMV7PK1770
VEYANCE 7PK1770
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1770 SNR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy CA7PK1770

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X