DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 149 PLN. WPISZ KOD: MAJ149
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
1 1 1 1
8 8 8 8
4 4 4 4
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 4PK770

-54%
Pasek klinowy wielorowkowy SKF  VKMV 4PK770
Pasek klinowy wielorowkowy SKF VKMV 4PK770
Powiększ
SKF

Producent: SKF

Kod produktu: VKMV4PK770

Jednostka: szt

EAN: 7316575896485

11,94
Pozostało w promocji ostatnia sztuka!
Kolejne w cenie 26,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 1 sztuka dostępna OD RĘKI   

?
Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV4PK770 SKF

Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1987947891
CONTI 4PK770
DAYCO 4PK775
FEBI 28774
GATES 4PK773
HBJAKOPART J1046000
HUTCHINSON 770 K 4
TOYOT 99364-20770
TOYOT 99364-30770
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV4PK770 SKF

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-04-09
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam. Pasuje idealnie do Peugeot 206 1.6 16v
opinie puchar
2017-09-04
1/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownika
1/5
Ogólne wrażenia
1/5
Uwaga na ten pasek sprzedawany do Peugeota 508 z systemem "start-stop". Absolutnie się nie nadaje do tego auta. Rozleciał się po przejechaniu około 1000 km.
opinie puchar
2016-11-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Klasa sama w sobie. Jedna z kilku marek pasków, które wybieram. Pewność i trwałość.
opinie puchar
2016-09-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Doskonały stosunek jakości do ceny, parametry wyższe od fabrycznych na 1 montaż.
Polecam
opinie puchar
2016-08-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Co do wykonania nie ma żadnych zastrzeżeń.
opinie puchar
2016-03-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Zgodny z opisem.Polecam.
opinie puchar
2013-05-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam.

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK770

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

SKF

Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.

Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że ​​części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.

Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, ​​dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).

SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X