-10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
3 3 3 3
0 0 0 0
2 2 2 2
7 7 7 7

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT 6 PK 2155

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT  6 PK 2155
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT 6 PK 2155
Powiększ
OPTIBELT

Producent: OPTIBELT

Kod produktu: 6PK2155

Jednostka: szt

Długość [mm]: 2155

Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Ilość żeber: 6

EAN: 4014486361520

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155 OPTIBELT

  • Długość [mm]:  2155
  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CONTI 6PK2155
FLENNOR 6PK2153
FORD 3023786
FORD 4004766
FORD F3DE8620C1A
FORD F7PE8620AA
FORD XF2E8620JA
GATES 6PK2153
HUTCHINSON 2155K6
MAPCO 262155
MERCEDES-BENZ 0019933496
MERCEDES-BENZ 0099979192
MERCEDES-BENZ 0119971992
MERCEDES-BENZ 0119975292
OPTIMAL QBR62155
QUINTON HA QBR62155
SKF VKMV6PK2155
SSANG 0119971992
SSANG 0119975292
VEYANCE 6PK2155
VEYANCE 6PK2155G
VW 062260849B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK2155 OPTIBELT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 6 PK 2155

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X