DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
0 0 0 0
1 1 1 1
2 2 2 2
5 5 5 5
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 6 PK 1930

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 6 PK 1930
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 6 PK 1930
Powiększ
OPTIBELT

Producent: OPTIBELT

Seria: Optibelt-RBK

Kod produktu: 6PK1930

Długość [mm] 1928

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Ilość żeber 6

EAN 4014486359435

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1930 OPTIBELT

  • Długość [mm]:  1928
  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06C903137C
BANDO 6PK1930
CONTI 6PK1930
DAYCO 6PK1930
FLENNOR 6PK1928
FORD 1004486
FORD 1041194
FORD 1094675
FORD 7064727
FORD 94WF6C301D1B
FORD 96MF6C301CC
FORD V97MF6C301BA
GATES 6PK1928
GATES 6PK1930XS
HUTCHINSON 1930K6
JPG 1518103109
LEXUS 9091602412
MAZDA 96MF6C301CC
MAZDA 1E0515909
METZGER 6PK1930
OPTIMAL QBR61930
PORSC 99610215165
QUINTON HA QBR61930
SKF VKMV6PK1930
TOYOT 9008091168
TOYOT 9091602412
TOYOT 99366D1930
VEYANCE 6PK1930
VEYANCE 6PK1930G
WILMINK WG1172386
WILMINK WG1773399
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1930 OPTIBELT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 6 PK 1930

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta