DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
7 7 7 7
5 5 5 5
5 5 5 5
1 1 1 1
6 6 6 6

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 3 PK 740

Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 3 PK 740
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Optibelt-RBK 3 PK 740
Powiększ
OPTIBELT

Producent: OPTIBELT

Seria: Optibelt-RBK

Kod produktu: 3PK740

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN 4014486419566

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 3PK740 OPTIBELT

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BANDO 3PK740
CONTI 3PK740
DAYCO 3PK740
FAI 3PK0740
FLENNOR 3PK0738
GATES 3PK738
HONDA 31110PE00030
HONDA 31110PE0004
HONDA 31110PE00040
HUTCHINSON 740K3
MG PQS101450
NISSAN 1172000QAR
NISSAN 1172000QAV
OPTIMAL QBR3737
QUINTON HA QBR3737
RENAULT 8200065601
RENAULT 8200830182
ROVER DBP9214
ROVER GFB350
ROVER GFB366
ROVER GMB30738
ROVER PQS101450
ROVER DBP9213
SASIC 1774007
SKF VKMV3PK740
SKF VKMV3PK738
SUZUKI 9936380740
TOYOT 9091602314
VEYANCE 3PK0737
VEYANCE 3PK0740
VEYANCE 3PK0740G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 3PK740 OPTIBELT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 3 PK 740

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X