-7% NA CZĘŚCI UKŁADU KLIMATYZACJI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
7 7 7 7
1 1 1 1
8 8 8 8
1 1 1 1
4 4 4 4

Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 005 1250

-35%
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE  050 005 1250
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 005 1250
Powiększ
MEYLE

Producent: MEYLE

Kod produktu: 0500051250

Jednostka: szt

Długość [mm] 1250

Ilość żeber 5

EAN 4040074205242

23,48
Pozostało w promocji ostatnie 2 sztuki!
Kolejne w cenie 36,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 2 sztuki dostępne OD RĘKI   

?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 0500051250 MEYLE

  • Długość [mm]:  1250
  • Ilość żeber:  5
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1 987 946 001
CITRO 96 155 379
CITRO 96 129 654
CONTI 5PK1250
DAYCO 5PK1250
FEBI 28868
GATES 5PK1250
LEMFO 17140
LEMFO 17140 01
NIPPARTS J1051250
OPEL 90 581 627
OPTI 5 PK 1250
PEUGEOT 5750.C8
QUINTON HA QBR51250
ROULUNDS 5K1250
TOYOT 9091602550
VEYANCE 5PK1250
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 0500051250 MEYLE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-01-10
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Bardzo dobry pasek w dobrej cenie

Pasek klinowy wielorowkowy 050 005 1250

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X