-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
0 0 0 0
9 9 9 9
0 0 0 0
4 4 4 4

Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 005 1120

-33%
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE  050 005 1120
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE 050 005 1120
Powiększ
MEYLE

Producent: MEYLE

Kod produktu: 0500051120

Jednostka: szt

Długość [mm] 1120

Ilość żeber 5

EAN 4040074207475

20,91
Pozostało w promocji ostatnia sztuka!
Kolejne w cenie 31,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 1 sztuka dostępna OD RĘKI   

?
Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 0500051120 MEYLE

  • Długość [mm]:  1120
  • Ilość żeber:  5
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 079903137AA
AUDI 079903137A
BMW 64 55 2 248 190
BMW 2248190
BMW 11282248190
BOSCH 1 987 946 291
BOSCH 1 987 947 926
CONTI 5PK1120
FEBI 28853
GATES 5PK1123
LEMFO 18739
LEMFO 18739 01
OPTI 5 PK 1120
ROULUNDS 5K1120
TOYOT 9936571120
TOYOT 9936591120
TOYOT 99365-51120
TOYOT 9091602396
TOYOT 9091602395
TOYOT 9936531120
TOYOT 9091602207
TOYOT 9936581120
TOYOT 9091602422
TOYOT 9936501120
VW 079903137AA
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 0500051120 MEYLE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2013-01-10
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Bardzo dobry pasek w dobrej cenie

Pasek klinowy wielorowkowy 050 005 1120

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X