DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
7 7 7 7
4 4 4 4
9 9 9 9
0 0 0 0
9 9 9 9

Pasek klinowy wielorowkowy METZGER DAYCO 6PK1930

Pasek klinowy wielorowkowy METZGER DAYCO 6PK1930
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER DAYCO 6PK1930
Powiększ
METZGER

Producent: METZGER

Seria: DAYCO

Kod produktu: 6PK1930

Ilość żeber 6

Długość [mm] 1930

EAN 4250032555818

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1930 METZGER

  • Ilość żeber:  6
  • Długość [mm]:  1930
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 06C903137C
BOSCH 1987948455
BOSCH F000KR9248
BOSCH 1987946005
CONTI 6PK1930
DAYCO 6PK1930
FORD 1004486
FORD 1036916
FORD 1041194
FORD 1084994
FORD 1094675
FORD 1320289
FORD 7008651
FORD 7064727
FORD 7287675
FORD 928F6C301C1B
FORD 948F6C301CA
FORD 94WF6C301D1B
FORD 96MF6C301CC
FORD 97KB6C301DA
FORD V97MF6C301BA
FORD XS6E6C301JA
GATES 68439
GATES 6PK1928
GATES 6PK1930XS
HUTCHINSON 1930K6
LEXUS 9091602412
MAZDA 1E0515909
MAZDA 96MF6C301CC
MERCEDES-BENZ A 008 997 64 92
MERCEDES-BENZ A0089976492
MERCEDES-BENZ 008 997 64 92
MERCEDES-BENZ 0089976492
MOTORCRAFT EJ6K1930
PORSC 99610215165
SAAB 5340948
TOYOT 9008091168
TOYOT 9091602412
TOYOT 99366D1930
VEYANCE 6PK1925
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1930 METZGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1930

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X