DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
4 4 4 4
2 2 2 2
5 5 5 5
6 6 6 6

Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS DMV-8512

Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS  DMV-8512
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS DMV-8512
Powiększ
KAVO PARTS

Producent: KAVO PARTS

Kod produktu: DMV-8512

Jednostka: szt

Ilość żeber 5

Długość [mm] 1545

EAN 8715616072632

66,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy DMV-8512 KAVO PARTS

  • Ilość żeber:  5
  • Długość [mm]:  1545
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 112-5PK1545
BANDO 5PK1545
BLUEPRINT AD05R1546
CHEVR 55350421
CONTI 5PK1546
DAYCO 5PK1545
GATES 5PK1545
HUTCHINSON 1546K5
INA FB5PK1545
JAPANPAR DV-5PK1545
JAPKO 5PK1545
MITSUBOSHI 5PK1545
NIPPARTS N1051545
NPS S111I23
OPTI 5PK1545
SKF VKMV5PK1545
SKF VKMV5PK1546
SUZUKI 1752177E00
SUZUKI 1752177E10
SUZUKI 1752177E20
SUZUKI 55350421
TRISCAN 8640501545
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy DMV-8512 KAVO PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy DMV-8512

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta