DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
0 0 0 0
0 0 0 0
1 1 1 1
1 1 1 1
0 0 0 0

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 3818100700

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP  3818100700
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 3818100700
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 3818100700

Jednostka: szt

Długość [mm] 1038

Ilość żeber 5

EAN 5710412566159

24,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 3818100700 JP GROUP

  • Długość [mm]:  1038
  • Ilość żeber:  5
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CONTI 5PK1030
DAYCO 5PK1035
FLENNOR 5PK1030
GATES 5PK1030
LANCIA 7695968
LANCIA 7702740
MAZDA FS0515907
OPTI 5PK1030
QUINTON HA QBR51038
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 3818100700 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 3818100700

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X