DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
8 8 8 8
2 2 2 2
1 1 1 1
0 0 0 0
2 2 2 2
5 5 5 5

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1518103100

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP  1518103100
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1518103100
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1518103100

Długość [mm] 1928

Ilość żeber 6

EAN 5710412460877

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1518103100 JP GROUP

  • Długość [mm]:  1928
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BANDO 6PK1930
BLUEPRINT AD06R1930
BLUEPRINT ADT39630
BLUEPRINT ADT39631
BOSCH 1987946005
CONTI 6PK1930
DAYCO 6PK1930
FEBI 28992
FEBI 28993
FLENNOR 6PK1928
FORD 1004486
FORD 1094675
FORD 7064727
FORD 94WF6C301D1B
FORD 96MF6C301CC
GATES 6PK1928
HBJAKOPART J1061932
HUTCHINSON 1930K6
JAPANPAR DV6PK1930
KAVO PARTS DMV4521
LEXUS 9091602412
LEXUS 99366D1930
MAG 340611001930
MAZDA 1E0515909
MAZDA 96MF6C301CC
NIPPARTS J1061930
OPTI 6PK1925
OPTI 6PK1928
OPTI 6PK1930
PORSC 99610215165
QUINTON HA QBR61932
ROULUNDS 6K1925
SKF VKMV6PK1930
SNR 6PK1930
SWAG 10928992
SWAG 30928993
TOYOT 9008091168
TOYOT 9091602412
TOYOT 99366D1930
TRISCAN 8640601928
TRP 1523022
VAG 06C903137C
VEYANCE 6PK1925
VEYANCE 6PK1925G
VEYANCE 6PK1930
VEYANCE 6PK1930G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1518103100 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1518103100

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X