Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1318102600

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP  1318102600
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1318102600
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1318102600

Jednostka: szt

Długość [mm] 2190

Ilość żeber 6

EAN 5710412462338

53,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1318102600 JP GROUP

  • Długość [mm]:  2190
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 6PK2196
CONTI 6PK2190
DAYCO 6PK2195
DT SPARE P 480922
DT SPARE P 481428
FLENNOR 6PK2193
FORD 1303929
FORD 2S6G6C301BA
FORD 2S6G6C301CA
FORD 3S5Q6C301BA
FORD 4071946
FORD XL2E8620BA
GATES 6PK2193
HUTCHINSON 2190K6
HUTCHINSON 2195K6
INA 537009710
INA FB6PK2193
JEEP 53008722
JEEP 53010288
JEEP 53013905AA
MERCEDES-BENZ 0109979192
MERCEDES-BENZ 0129970592
MERCEDES-BENZ 0129974792
MERCEDES-BENZ 0139971192
MERCEDES-BENZ 0139972292
MERCEDES-BENZ 0149970992
OPTI 6PK2191
QUINTON HA QBR62193
ROULUNDS 6K2190
RUV 6PK2193
SKF VKMV6PK2190
SKF VKMV6PK2196
SNR 6PK2195
TRISCAN 8640602193
VEYANCE 6PK2190E
VEYANCE 6PK2190G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1318102600 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1318102600

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta