DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
1 1 1 1
3 3 3 3
3 3 3 3
1 1 1 1
5 5 5 5

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118107000

Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP  1118107000
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP 1118107000
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1118107000

Jednostka: szt

Długość [mm] 1340

Ilość żeber 6

EAN 5710412465186

36,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1118107000 JP GROUP

  • Długość [mm]:  1340
  • Ilość żeber:  6
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BLUEPRINT AD06R1336
BOSCH 1987948316
CHRYS 04792746AD
CHRYS 4573013
CHRYS 4573013AB
CHRYS 4573974
CHRYS 4792394AA
CHRYS 4792746AB
CITRO 5750KV
CITRO 5750VP
CONTI 6PK1345
CONTI 6PK1340
CONTI 6PK1341
DAYCO 6PK1335
DAYCO 6PK1335HD
DAYCO 6PK1341
DAYCO 6PK1345HD
FEBI 38427
FLENNOR 6PK1340
FORD 1141314
FORD 2S616C301CA
GATES 6PK1340
HBJAKOPART J1061340
HUTCHINSON 1335K6
HUTCHINSON 1336K6
HUTCHINSON 1340K6
HUTCHINSON 1341K6
HUTCHINSON 1345K6
JAPANPAR DV6PK1335
JAPKO 6PK1335
KAVO PARTS DMV4548
LUCAS_ELEC 6PK1337
MAG 340611001345
MAZDA Y40115907
NIPPARTS J1061340
OPTI 6PK1345
OPTI 6PK1340
PEUGEOT 5750FX
PEUGEOT 5750VP
QUINTON HA QBR61335
ROULUNDS 6K1340
ROULUNDS 6K1341
ROULUNDS 6K1345
SKF VKMV6PK1341
SKF VKMV6PK1343
SNR 6PK1341
SWAG 62938427
TRISCAN 8640601340
VAG 046903137D
VAG 046903137N
VAG 074145933N
VEYANCE 6PK1337
VEYANCE 6PK1340
VEYANCE 6PK1341G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1118107000 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1118107000

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta