Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 740 K 3

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON  740 K 3
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 740 K 3
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: 740K3

Jednostka: szt

Ilość żeber 3

Długość 1 [mm] 740

EAN 3159750625067

20,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 740K3 HUTCHINSON

  • Ilość żeber:  3
  • Długość 1 [mm]:  740
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1987947572
BOSCH 1987947800
CONTI 3PK735
CONTI 3PK740
DACIA 8200830182
DAYCO 3PK736
DAYCO 3PK740
DELPHI MR30735
DELPHI MR30740
EUROREPAR 1612551580
FAI 3PK0737
FAI 3PK0740
FEBI 28746
FLENNOR 3PK0738
GATES 3PK738
HONDA 3111-0PE-0505
HONDA 31110-PE0-003
HONDA 31110-PE0-013
HONDA 31110-PE0-023
HONDA 31110PE00030
HONDA 31110PE0004
HONDA 31110PE00040
INA 537020310
INA FB3PK738
IPD 293PK740
KLAXCAR 3PK735
KLAXCAR 3PK740
LUCAS_ENGI 3PK0737L
MG PQS101450
MGA CS30740
OMNICRAFT 2330413
OPTI 3PK740
PROCODIS F 3PK0735
PROCODIS F 3PK0740
QUINTON HA QBR3737
QUINTON HA QBR3740
RENAULT 8200065601
RENAULT 8200830182
ROULUNDS 3K0735
ROULUNDS 3K0740
ROVER DBP9213
ROVER DBP9214
ROVER GFB350
ROVER GFB366
ROVER GMB30738
ROVER PQS101450
SASIC 1774007
SKF VKMV3PK738
SKF VKMV3PK740
SNR CA3PK740
SUZUKI 9936380740
SWAG 60928746
TOYOT 9091602314
VEYANCE 3PK0737
VEYANCE 3PK0740
VEYANCE 3PK0740G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 740K3 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 740 K 3

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta