DARMOWA DOSTAWA OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
5 5 5 5
2 2 2 2
1 1 1 1
1 1 1 1
5 5 5 5

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1770 K 7

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON  1770 K 7
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1770 K 7
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: 1770K7

Jednostka: szt

Ilość żeber 7

Długość 1 [mm] 1770

EAN 3159750564397

68,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1770K7 HUTCHINSON

  • Ilość żeber:  7
  • Długość 1 [mm]:  1770
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BLUEPRINT AD07R1770
BOSCH 1987948431
CONTI 7PK1770
CONTI 7PK1775
DAYCO 7PK1766
DAYCO 7PK1770
DELPHI MR71770
EUROREPAR 1609322880
FAI 7PK1770
FLENNOR 7PK1770
GATES 7PK1770
HONDA 38920-PNA-013
HONDA 38920-PNA-023
HONDA 38920PNA003
HONDA 38920PNA004
INA 537025110
INA FB7PK1770
IPD 297PK1770
LAND ROVER ERR6899
MGA CS71770
OPTI 7PK1775
PROCODIS F 7PK1770
PROCODIS F 7PK1775
RENAULT 8200111788
RENAULT 8200833576
ROULUNDS 7K1775
SASIC 1774061
SKF VKMV7PK1767
SKF VKMV7PK1770
SNR CA7PK1770
VEYANCE 7PK1770
VEYANCE 7PK1770G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1770K7 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1770 K 7

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta