DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
4 4 4 4
2 2 2 2
6 6 6 6
2 2 2 2
1 1 1 1

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1546 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON  1546 K 5
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1546 K 5
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: 1546K5

Jednostka: szt

Ilość żeber 5

Długość 1 [mm] 1546

EAN 3159750627863

48,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1546K5 HUTCHINSON

  • Ilość żeber:  5
  • Długość 1 [mm]:  1546
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 55350421
BLUEPRINT AD05R1546
BOSCH 1987946236
CONTI 5PK1546
DAYCO 5PK1545
DAYCO 5PK1550
EUROREPAR 1609320380
FAI 5PK1547
FEBI 28881
FIAT 55350421
FLENNOR 5PK1545
FLENNOR 5PK1550
GATES 5PK1545
GATES 5PK1550
INA FB5PK1545
IPD 295PK1546
LUCAS_ENGI 5PK1547L
LUCAS_ENGI 5PK1550L
MGA CS51546
OMNICRAFT 2330411
OPEL 55350421
OPEL 6340606
OPTI 5PK1545
PROCODIS F 5PK1546
ROULUNDS 5K1546
SKF VKMV5PK1545
SKF VKMV5PK1546
SKF VKMV5PK1550
SNR CA5PK1546
SUZUKI 17521-62G10
SUZUKI 1752162G00
SUZUKI 1752177E00
SWAG 40928881
VAUXH 55350421
VAUXH 6340606
VEYANCE 5PK1546G
VEYANCE 5PK1547
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1546K5 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1546 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta