Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1146 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON  1146 K 5
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1146 K 5
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: 1146K5

Jednostka: szt

Ilość żeber: 5

Długość 1 [mm]: 1146

EAN: 3159750627795

39,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1146K5 HUTCHINSON

  • Ilość żeber:  5
  • Długość 1 [mm]:  1146
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ABARTH 55193795
ALFA 55193795
ALFA 55232449
BLUEPRINT AD05R1146
BOSCH 1987946040
BOSCH 1987948411
CHRYS 55191970
CHRYS 55232449
CONTI 5PK1145
CONTI 5PK1150
DAYCO 5PK1145
DAYCO 5PK1150
DELPHI MR51145
DELPHI MR51150
EUROREPAR 1609316880
FAI 5PK1145
FEBI 28856
FIAT 55191970
FIAT 55193795
FIAT 55232449
FIAT 71732350
FLENNOR 5PK1148
FORD 1535422
GATES 5PK1148
INA 537004010
INA FB5PK1145
INA FB5PK1148
KLAXCAR 5PK1150
LANCIA 55191970
LANCIA 55193795
LANCIA 55232449
LANCIA 71732350
LUCAS_ENGI 5PK1145L
MAZDA FP0115909
MAZDA FP02-15-909A
MAZDA FP0215909
MG PQS100940
MGA CS51146
MGA CS51150
MITSUBISHI MB813867
OMNICRAFT 2330248
OPTI 5PK1145
OPTI 5PK1145SCC
PROCODIS F 5PK1145
PROCODIS F 5PK1150
QUINTON HA QBR51150
ROULUNDS 5K1145
ROULUNDS 5K1150
ROVER GFB91150
ROVER GMB51145
ROVER GMB51150
ROVER PQS100940
RUV 5PK1148
SASIC 1776040
SKF VKMV5PK1145
SKF VKMV5PK1148
SKF VKMV5PK1150
SNR CA5PK1146
SWAG 70928856
TOYOT 9936581150
VEYANCE 5PK1145
VEYANCE 5PK1145G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1146K5 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1146 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta