Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1120 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON  1120 K 5
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON 1120 K 5
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: 1120K5

Jednostka: szt

Ilość żeber 5

Długość 1 [mm] 1120

38,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1120K5 HUTCHINSON

  • Ilość żeber:  5
  • Długość 1 [mm]:  1120
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 079903137AA
AUDI 079903137AB
BLUEPRINT AD05R1120
BLUEPRINT AD05R1125
BMW 11 28 1 401 159
BMW 64 55 2 248 190
BOSCH 1987946291
BOSCH 1987947927
CITRO 5750-TA
CITRO 95006268
CONTI 5PK1120
CONTI 5PK1121EXTRA
CONTI 5PK1125
DAYCO 5PK1115
DAYCO 5PK1121K
DAYCO 5PK1121S
DAYCO 5PK1125
DELPHI MR51115
DELPHI MR51125
EUROREPAR 1606347580
FAI 5PK1125
FEBI 28853
FEBI 28854
FLENNOR 5PK1123
GATES 5PK1123
INA 537005210
INA FB5PK1120
INA FB5PK1125
IPD 295PK1125
KLAXCAR 5PK1125
LADA 2110811409610
LUCAS_ENGI 5PK1125L
MERCEDES-BENZ 0009936996
MGA CS51120
MITSUBISHI 7700108148
MITSUBISHI M616942
MITSUBISHI MB813251
MITSUBISHI MW30623381
NISSAN 11720-00QAB
NISSAN 11720-00QAJ
NISSAN 11950-00Q0E
NISSAN 11950-00QAB
OMNICRAFT 2330336
OPEL 4408352
OPEL 4411717
OPEL 91159962
OPEL 93160750
OPTI 5PK1125
PEUGEOT 5750-89
PEUGEOT 5750-TA
PROCODIS F 5PK1120
PROCODIS F 5PK1125
QUINTON HA QBR51115
QUINTON HA QBR51125
RENAULT 7700108148
RENAULT 7700109226
RENAULT 8200206889
RENAULT 8200786314
ROULUNDS 5K1120
ROULUNDS 5K1125
RUV 5PK1125
SASIC 1770046
SKF VKMV5PK1120
SKF VKMV5PK1121
SKF VKMV5PK1125
SNR CA5PK1115
SNR CA5PK1120
SNR CA5PK1125
SUZUKI 9091602422
SWAG 30928853
SWAG 30928854
TOYOT 9091602207
TOYOT 9091602395
TOYOT 9091602396
TOYOT 9091602422
TOYOT 9936501120
TOYOT 9936531120
TOYOT 9936551120
TOYOT 9936571120
TOYOT 9936581120
TOYOT 9936591120
VAUXH 4408352
VAUXH 91159962
VAUXH 93160750
VEYANCE 5PK1125
VEYANCE 5PK1125G
VOLVO 30616942
VOLVO 30623381
VOLVO 30757514
VOLVO 31258381
VOLVO 31303725
VOLVO 31330870
VW 079903137AA
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1120K5 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 1120 K 5

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta