Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR 6PK0975

Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR  6PK0975
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR 6PK0975
Powiększ
FLENNOR

Producent: FLENNOR

Kod produktu: 6PK0975

Materiał EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)

EAN 4030434001676

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0975 FLENNOR

  • Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 60625590
BANDO 6PK975
BLUEPRINT AD06R975
BOSCH 1 987 948 486
CITRO 5750.FW
CITRO 5750.YQ
CITRO 5750.YS
CITRO 5750FW
CITRO 5750YQ
CITRO 5750YS
CONTI 6PK976
DAYCO 9661842280
DAYCO 6PK975
FEBI 28908
FORD 1229549
FORD 1539584
FORD 1689148
FORD 9642383780
FORD 9642383980
FORD 4M5Q6C301DA
FORD 6M5Q6C301EA
FORD AV6Q6C301DA
GATES 6PK975
HUTCHINSON 975 K 6
JAPANPAR DV-6PK0975
KAVO PARTS DMV-4543
LORETT CA 0050
MAZDA 96423837
MAZDA Y60115909
MAZDA Y60115909A
MINI 11287798112
NIPPARTS J1060975
OPTI 6 PK 975
OPTI 6PK975
OPTI 6PK980
PEUGEOT 96822373
PEUGEOT 9682237380
PEUGEOT 5750.FV
PEUGEOT 5750.VN
PEUGEOT 5750.YQ
PEUGEOT 5750.YS
PEUGEOT 5750FV
PEUGEOT 5750VN
PEUGEOT 5750YQ
PEUGEOT 5750YS
QUINTON HA QBR6975
ROULUNDS 6K0975
ROULUNDS 6K0976
SEAT 037903137F
SEAT 037903137G
SKF VKMV 6PK975
SKF VKMV 6PK976
SNR 6PK975
SUZUKI 9514169KA0
SWAG 30 92 8908
TRISCAN 8640 600975
VEYANCE 6PK0975G
VEYANCE 6PK0976G
VOLVO 30637495
VOLVO 31251758
VOLVO 31316870
VW 037903137C
VW 037903137F
VW 037903137G
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0975 FLENNOR

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0975

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta