ZIMOWY PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
1 1 1 1
9 9 9 9

Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 29030

Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN  29030
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN 29030
Powiększ
FEBI BILSTEIN

Producent: FEBI BILSTEIN

Kod produktu: 29030

Jednostka: szt.

Długość [mm]: 1605

Ciężar [kg]: 0,191

Ilość żeber: 7

EAN: 4027816290308

Numer katalogowy: 7PK1601

Stan: Fabrycznie nowy

52,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 29030 FEBI BILSTEIN

Parametry
Długość [mm]:  1605
Ciężar [kg]:  0,191
Ilość żeber:  7
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ACEMARK 143279
AUTEX 7PK1605
AYWIPARTS AW2130540
BANDO 7PK1605
BMW 11 28 1 736 986
BMW 11 28 1 742 012
BOSCH 1 987 946 091
BOSCH F 005 X02 737
CONTI 7PK1605
CONTI_BR 7PK1605
DAYCO 7PK1605
EUROREPAR 1635042880
FAI 7PK1600
FLENNOR 7PK1600
FLENNOR 7PK1605
GATES-AU 7PK1600
GATES-AU 7PK1605
GATES 7PK1605
HUTCHINSON 1605 K 7
INA FB 7PK1605
IPD 29-7PK1605
KLAXCAR 7PK1605
KSHKOSHIMO 7PK1605
LEMFO 17242 01
LUCAS 7PK1605L
LYNXAUTO 7PK1600
LYNXAUTO 7PK1605
MAG 340711001605
MAG 341200004676
MDR MRB-571600
METZGER 7PK1605
MEYLE 050 007 1605
MGA CS71600
MGA CS71605
MICHELIN E SMAMV7PK1605
MITSUBOSHI 7PK1605
OMNICRAFT 2329781
OMNICRAFT 2330096
OPTI 7 PK 1605
OSSCA 25910
PATRON 7PK1600
PEX 20.1443
PROCODIS F 7PK1605
RENAULT 11 72 020 01R
RENAULT 11 72 051 67R
RENAULT 11 72 060 15R
ROULUNDS 7K1605
RUV 7PK1605
SCT 7R413
SKF VKMV 7PK1605
SNR CA7PK1605
SWAG 20 92 9030
SYNCRONIX 7KSY1605
TRISCAN 8640 701600
TRISCAN 8640 701605
TTC 08.19.162
VEYANCE 7PK1600
WILMINK WG1153295
WILMINK WG1427962
WILMINK WG1781707
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 29030 FEBI BILSTEIN

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Pasek klinowy wielorowkowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pasek klinowy wielorowkowy 29030

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Cechy Cześci

Hamulce tarczowe na osi tylnej - Najnowsze zastosowanie układu hamulcowego na tylną oś. Od niedawna montowane są na niej hamulce tarczowe, które są mniej awaryjne niż bębny hamulcowe. Hamulce tarczowe montowane na tylnej osi są także dużo bardziej wytrzymałe i mogą wytrzymywać większe obciążenia.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X