DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
9 9 9 9
2 2 2 2
0 0 0 0
7 7 7 7
1 1 1 1
3 3 3 3

Pasek klinowy wielorowkowy DT Spare Parts 6.31548

Pasek klinowy wielorowkowy DT Spare Parts  6.31548
Pasek klinowy wielorowkowy DT Spare Parts 6.31548
Powiększ
DT Spare Parts

Producent: DT Spare Parts

Kod produktu: 6.31548

Masa [g] 88

Długość [mm] 1200

Szerokość [mm] 17,8

Ilość żeber 5

EAN 4047755162672

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6.31548 DT Spare Parts

  • Masa [g]:  88
  • Długość [mm]:  1200
  • Szerokość [mm]:  17,8
  • Ilość żeber:  5
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 1 987 945 726
BOSCH 1987945726
CHRYS 4651 0593
CHRYS 4651 0598
CHRYS 46510593
CHRYS 46510598
CHRYS 4723 288
CHRYS 4723288
CHRYS 4741 824
CHRYS 4741824
CHRYS D651 0009
CHRYS D6510009
CITRO 5750D0
CITRO 5750 TV
CITRO 5750TV
CITRO 5750D1
CITRO 5750 D0
CITRO 5750 D1
CONTI 5 PK 1199
CONTI 5 PK 1198
CONTI 5 PK 1201
CONTI 5 PK 1200
CONTI 5 PK 1195
CONTI 5 PK 1197
CONTI 5 PK 1196
CONTI 5PK1196
CONTI 5PK1195
CONTI 5PK1198
CONTI 5PK1197
CONTI 5 PK 1203
CONTI 5 PK 1202
CONTI 5 PK 1205
CONTI 5 PK 1204
CONTI 5PK1201
CONTI 5PK1202
CONTI 5PK1199
CONTI 5PK1200
CONTI 5PK1205
CONTI 5PK1203
CONTI 5PK1204
DAYCO 5PK1200
DELDIES MR51195
DT SPARE P 4047755162672
DT SPARE P 4047755167363
FAG 537005010
FAG FB 5PK1200
FAG FB5PK1200
FAG 537 0050 10
FEBI 28862
FEDERAL MO MVB1200R5
FIAT 04723288
FIAT 0472 3288
FIAT 55216910
FIAT 5521 6910
GATES 5PK1200
GM 55562418
GM 4500033
GM 9160333
GM 55562419
HUTCHINSON 1200K5
HUTCHINSON 1200 K 5
LAND ROVER PQS101180
LAND ROVER ERR416
LEMA 5PK1200
MAG 5K1200
MAG 340511001200
MEYLE 050 005 1200
MEYLE 0500051200
MG PQS101180
MG GMB51202
MITSUBISHI MN195903
NISSAN 11720-00Q1U
NISSAN 1172000QAP
NISSAN 1172000Q1U
NISSAN 11720-BN701
NISSAN 11720BN801
NISSAN 11720-00QAP
NISSAN 11720BN701
NISSAN 82000-34396
NISSAN 11720-BN801
NISSAN 8200034396
OPEL 13 40 012
OPEL 4500033
OPEL 1340012
OPEL 45 00 033
PEUGEOT 5750D1
PEUGEOT 5750D0
PEUGEOT 5750 TV
PEUGEOT 5750 D1
PEUGEOT 5750TV
PEUGEOT 5750 D0
RENAULT 82 00 034 396
RENAULT 7700300347
RENAULT 77 00 300 347
RENAULT 8200850092
RENAULT 8200034396
RENAULT 82 00 850 092
ROVER AHU2747
ROVER PQS101180
ROVER GMB51202
ROVER GFB91205
ROVER ERR416
SKODA 047 903 137 D
SKODA 047903137D
TOYOT 99365-H1210
TOYOT 99365H1210
TOYOT 9091602203
TOYOT 90916-02203
TOYOT 9091602204
TOYOT 90916-02204
TOYOT 9185012103
TOYOT 91850-12103
TOYOT 9936551210
TOYOT 99365-51210
TOYOT 9936581210
TOYOT 99365-81210
TOYOT 99365C1210
TOYOT 99365-C1210
TOYOT 99365D1210
TOYOT 99365-D1210
VW 047903137D
VW 047 903 137 D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 631548 DT Spare Parts

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy wielorowkowy 6.31548

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta