-10% NA FILTRY SAMOCHODOWE! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
8 8 8 8
0 0 0 0
9 9 9 9
4 4 4 4
2 2 2 2

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 934

-43%
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH  1 987 947 934
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 934
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 1987947934

Jednostka: szt

Ilość żeber 6

Długość [mm] 890

EAN 3165141069723

17,05
Pozostało w promocji ostatnia sztuka!
Kolejne w cenie 30,00 zł Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: 1 sztuka dostępna OD RĘKI   

?
Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947934 BOSCH

  • Ilość żeber:  6
  • Długość [mm]:  890
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 028 903 137 AK
BMW 11 28 7 526 363
BOSCH 6 PK 887
BOSCH 6 PK 888
BOSCH 6 PK 889
BOSCH 6 PK 891
BOSCH 6 PK 892
BOSCH 6 PK 893
CITRO 1280 34
CITRO 1280 35
CONTI 6 PK 890
CONTI 6547792000
DAIHA 90916W2021
DAYCO 6 PK 892
DAYCO 6PK888
FIAT 7730052
GATES 6 PK 880
GATES 6 PK 883
GATES 6 PK 884
GATES 6 PK 885
GATES 6 PK 888
GATES 6 PK 889
GATES 6 PK 890
GATES 6 PK 893
GATES 6 PK 894
GATES 68356
LANCIA 7730052
MINI 11 28 7 526 363
NISSAN 11720 31U00
NISSAN 11720 31U02
NISSAN 11720 4F105
PEUGEOT 1280 34
PEUGEOT 1280 35
TOYOT 90916 02678
TOYOT 90916W2021
VW 028 903 137 AK
VW 028 903 137 K
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947934 BOSCH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2018-09-03
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Nie pasuje do Suzuki SX4 2007 w benzynie 107km - a w opisie produktu jest inna informacja.
opinie puchar
2017-06-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pasek jest wytrzymały, zrobiony z gumy wysokiej jakości, trzyma się bardzo mocno, nie ślizga się.
opinie puchar
2015-01-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek o dobrej długości, dobrze podany w katalogu, polecam
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko OK, towar zgodny z opisem - ja jestem zadowolony.
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam 100%!!!!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Tanio i szybko :) Polecam!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od momentu zamontowania wszystko wydaje się być OK!! Polecam!!!

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 934

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X