WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
6 6 6 6
0 0 0 0
1 1 1 1
4 4 4 4
4 4 4 4

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 854

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH  1 987 947 854
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 854
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 1987947854

Jednostka: szt

Ilość żeber 3

Długość [mm] 850

18,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947854 BOSCH

  • Ilość żeber:  3
  • Długość [mm]:  850
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BANDO 3PK845
BANDO 3PK855
BOSCH 3 PK 847
BOSCH 3 PK 848
BOSCH 3 PK 849
BOSCH 3 PK 851
BOSCH 3 PK 852
BOSCH 3 PK 853
CONTI 3 PK 850
CONTI 6547595000
CONTI 6747595736
DAYCO 3 PK 853
FIAT 46129991
FIAT 46136505
GATES 3 PK 848
GATES 3 PK 850
GATES 3 PK 853
GATES 38353
LANCIA 46129991
LANCIA 46136505
MERCEDES-BENZ 000 993 34 96
MERCEDES-BENZ 160 997 01 92
MERCEDES-BENZ A 000 993 34 96
MERCEDES-BENZ A 160 997 01 92
MITSUBOSHI 3PK845
MITSUBOSHI 3PK855
NISSAN 11920 V7311
NISSAN 11950 42L00
NISSAN 11950 42L10
NISSAN 11950 58S01
NISSAN 11950 59S01
NISSAN 11950 67S00
NISSAN 11950 67S01
NISSAN 11950 V7301
NISSAN 11950 V7311
OPTI 3 PK 850
SMART 000 3190 V005
SMART 0009933496
SMART 001 8908 V001
SMART Q0003190V005
SMART Q0018908V001
TOYOT 90080 91232
TOYOT 90916 02521
TOYOT 99363 30850
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947854 BOSCH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2018-09-03
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Nie pasuje do Suzuki SX4 2007 w benzynie 107km - a w opisie produktu jest inna informacja.
opinie puchar
2017-06-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pasek jest wytrzymały, zrobiony z gumy wysokiej jakości, trzyma się bardzo mocno, nie ślizga się.
opinie puchar
2015-01-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek o dobrej długości, dobrze podany w katalogu, polecam
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko OK, towar zgodny z opisem - ja jestem zadowolony.
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam 100%!!!!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Tanio i szybko :) Polecam!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od momentu zamontowania wszystko wydaje się być OK!! Polecam!!!

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 854

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Obsługa klienta