DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
1 1 1 1
0 0 0 0
6 6 6 6
3 3 3 3
8 8 8 8

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 577

Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH  1 987 947 577
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 577
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 1987947577

Jednostka: szt

Ilość żeber 6

Długość [mm] 1205

EAN 4047024999923

34,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947577 BOSCH

  • Ilość żeber:  6
  • Długość [mm]:  1205
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 6 PK 1203
BOSCH 6 PK 1204
BOSCH 6 PK 1206
BOSCH 6 PK 1207
BOSCH 6 PK 1208
CITRO 5750 VH
CITRO 5750FJ
CITRO 5750M0
CITRO 5750RZ
CITRO 5750ZG
CITRO 9624542280
CITRO 9624543180
CONTI 6 PK 1205
DACIA 11 72 032 90R
DACIA 8200821813
DAIHA 9004831047
DAYCO 6 PK 1205
FIAT K9658643680
FIAT 9658643680
FORD 1381643
FORD 6G9Q6C301BA
GATES 6 PK 1203
LANCIA K9658643680
LANCIA 9658643680
LAND ROVER BJ328620BA
LAND ROVER LR003570
LAND ROVER LR028881
LAND ROVER 6G9N-8620-BB
MERCEDES-BENZ A 012 997 45 92
MERCEDES-BENZ 012 997 45 92
MITSUBISHI MD318874
MITSUBISHI MD323573
MITSUBISHI MN195903
MITSUBISHI 1340A086
MITSUBISHI 1340A132
NISSAN 11720 00QA2
NISSAN 11720 00Q1W
NISSAN 11720EL00A
NISSAN 117201KC0A
OPEL 55567559
PEUGEOT 5750 ZG
PEUGEOT 5750VH
PEUGEOT 96410697
PEUGEOT 9655279280
RENAULT 11 72 032 90R
RENAULT 8200833563
VAUXH 55567559
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (7)

Opinie o Pasek klinowy wielorowkowy 1987947577 BOSCH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2018-09-03
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Nie pasuje do Suzuki SX4 2007 w benzynie 107km - a w opisie produktu jest inna informacja.
opinie puchar
2017-06-16
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Pasek jest wytrzymały, zrobiony z gumy wysokiej jakości, trzyma się bardzo mocno, nie ślizga się.
opinie puchar
2015-01-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pasek o dobrej długości, dobrze podany w katalogu, polecam
opinie puchar
2014-01-03
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Wszystko OK, towar zgodny z opisem - ja jestem zadowolony.
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam 100%!!!!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Tanio i szybko :) Polecam!
opinie puchar
2013-03-11
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Od momentu zamontowania wszystko wydaje się być OK!! Polecam!!!

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 577

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Obsługa klienta