Pasek klinowy JP GROUP 1318002000

Pasek klinowy JP GROUP  1318002000
Pasek klinowy JP GROUP 1318002000
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1318002000

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 13

Długość [mm] 1500

EAN 5710412584887

25,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy 1318002000 JP GROUP

  • Szerokość [mm]:  13
  • Długość [mm]:  1500
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BEDFO 94111624
CONTI AVX13X1500
DAF 233564
DAF 237784
DAYCO 13A1500C
FLENNOR A5389
FORD 6088696
FORD 826F8620EEA
GATES 6490EXL
ISUZU 5136711060
ISUZU 5136711130
ISUZU 8940307610
ISUZU 8941116240
ISUZU 94440010
IVECO 98434370
MERCEDES-BENZ 0019973292
MERCEDES-BENZ 0019979092
MERCEDES-BENZ 0039973192
MERCEDES-BENZ 0059972392
MERCEDES-BENZ 0069975092
MERCEDES-BENZ 7753012523
MERCEDES-BENZ A0019973292
MERCEDES-BENZ A0019979092
MERCEDES-BENZ A0039973192
MERCEDES-BENZ A0059972392
MERCEDES-BENZ A0069975092
MERCEDES-BENZ A7753012523
NISSAN 11920C8600
NISSAN 197811514
OPTI AVX13x1500
QUINTON HA QBB1500
RENAULT 5000663788
SAAB 814206
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy 1318002000 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy 1318002000

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X