DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
2 2 2 2
1 1 1 1
8 8 8 8
3 3 3 3
2 2 2 2

Pasek klinowy JP GROUP 1318000100

Pasek klinowy JP GROUP  1318000100
Pasek klinowy JP GROUP 1318000100
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1318000100

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 10

Długość [mm] 987

EAN 5710412584658

13,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy 1318000100 JP GROUP

  • Szerokość [mm]:  10
  • Długość [mm]:  987
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BMW 11231717016
CITRO DX2316A
CONTI AVX10X990
DAIHA 9952150985
DATSUN 1172069901
DATSUN 1172069920
DAYCO 10A0990C
FIAT 4660360
FIAT 4660361
FIAT 4688856
FIAT 4688857
FLENNOR A5156
FORD 6460879
GATES 6267MC
HONDA 31110PA6910
HONDA 38763PA0003
HONDA 38763PA0004
HONDA 38763PA00040
ISUZU 5897701710
MERCEDES-BENZ 0069972692
MERCEDES-BENZ 0099970292
MERCEDES-BENZ 0099975292
NISSAN 117069901
NISSAN 1172069900
NISSAN 1172069901
NISSAN 2106710800
OPTI AVX10x990
QUINTON HA QBA987
RENAULT 5000592731
RENAULT 7700708784
SAAB 833994
TOYOT 9932100985
TOYOT 9932150985
TOYOT 9932150995
VOLVO 419419
VOLVO 950811
VOLVO 960286
VOLVO 966913
VOLVO 973542
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy 1318000100 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy 1318000100

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta