DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
9 9 9 9
3 3 3 3
8 8 8 8
2 2 2 2
0 0 0 0

Pasek klinowy JP GROUP 1118007900

Pasek klinowy JP GROUP  1118007900
Pasek klinowy JP GROUP 1118007900
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1118007900

Jednostka: szt

EAN 5710412584306

13,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy 1118007900 JP GROUP

Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 119000210300
ALFA 119280210300
AUSTI 13H503
AUSTI 2614A026
AUSTI GCB10914
AUSTI GFB101
AUSTI RKC5233
CITRO 91506949
CITRO 91536700
CONTI AVX10X925
DAYCO 10A0925C
FIAT 5882989
FIAT 7303004
FIAT 9150694980
FIAT 9153670080
FLENNOR A5106
FORD 1502917
FORD 1503819
FORD 6156360
FORD 715F2890ABA
FORD 715F2890AAA
FORD 85BB6C301AA
GATES 6217MC
GM 55351952
GM 90006266
ISUZU 8941077651
ISUZU 8941245590
LANCIA 5882989
LANCIA 7303004
MERCEDES-BENZ 0009977192
MERCEDES-BENZ 0009978392
MERCEDES-BENZ 0029978392
MERCEDES-BENZ 0049970892
MERCEDES-BENZ 0059975892
MERCEDES-BENZ 007753009507
OPEL 1340622
OPEL 1340656
OPEL 1340679
OPEL 1340709
OPEL 1340713
OPEL 1340729
OPEL 1340738
OPEL 3013010
OPEL 3013021
OPEL 6340608
OPTI AVX10X925
PEUGEOT 574922
PEUGEOT 575052
PEUGEOT 575063
PEUGEOT 5750SR
QUINTON HA QBA925
RENAULT 8546797
RENAULT 8551364
RENAULT 8555157
ROVER 13H503
ROVER 2614A026
ROVER GCB10914
ROVER GFB101
ROVER RKC5233
TOYOT 9091602076
VAG 028903137
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy 1118007900 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy 1118007900

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta