Pasek klinowy JP GROUP 1118007100

Pasek klinowy JP GROUP  1118007100
Pasek klinowy JP GROUP 1118007100
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1118007100

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 13

Długość [mm] 975

EAN 5710412584405

16,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy 1118007100 JP GROUP

  • Szerokość [mm]:  13
  • Długość [mm]:  975
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 11718AA020
BMW 1312977
CONTI AVX13X975
DAF 231296
DAYCO 13A0975C
FLENNOR A5358
GATES 6469MC
HONDA 394323100
HYUNDAI 2312736000
ISUZU 8942323100
IVECO 2417875
IVECO 2419104
IVECO 98437996
IVECO 98465813
JAGUA EAC3878
LEYLA 13H4646
MAZDA 030518381A
MAZDA N32615908
MERCEDES-BENZ 0009975192
MERCEDES-BENZ 0019974092
MERCEDES-BENZ 0019976092
MERCEDES-BENZ 0049973692
MERCEDES-BENZ 0069970592
MERCEDES-BENZ 0069976992
MERCEDES-BENZ 0119973192
MERCEDES-BENZ 7753012504
MITSUBISHI MB553792
MITSUBISHI MD185963
NISSAN 11720V0702
NISSAN 11720V0703
NISSAN 11720V0710
NISSAN 11920C6000
NISSAN 197811004
OPTI AVX13X975
PORSC 99919212850
QUINTON HA QBB975
SSANG 6822603801
SUBAR 73036GA120
SUBAR 809113020
TOYOT 9086109800
TOYOT 9087109705
TOYOT 9091602144
TOYOT 9932200960
TOYOT 9932200980
TOYOT 9952210960
TOYOT 9952210964
TOYOT 9952210976
TOYOT 9952210980
VAG SE02103931
VAG SE021039310A
VOLVO 958489
VOLVO 967107
VOLVO 973489
VOLVO 979631
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy 1118007100 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy 1118007100

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X