Pasek klinowy JP GROUP 1118005400

Pasek klinowy JP GROUP  1118005400
Pasek klinowy JP GROUP 1118005400
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 1118005400

Jednostka: szt

Długość [mm] 1250

Szerokość [mm] 13

EAN 5710412465032

14,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy 1118005400 JP GROUP

  • Długość [mm]:  1250
  • Szerokość [mm]:  13
Część znajduje się w kategorii: Pasek klinowy
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ACDELCO AB31091
ALFA 105121010300
ALFA 4176009
BANDO 3480
BOSCH 1987947620
BOSCH 1987948114
BOSCH 9104162250
BOSCH 9114162250
BOSCH 9164162250
CONTI AVX13X1250
CONTI 13X1260
CONTI 6578179
CONTI 6578764
CONTI 6578765
CONTI 6587490
CONTI AV131250
CONTI AV131260
CONTI V1286
CONTI V627
CONTI V706
CONTI V711
DAYCO 13A1253C
DAYCO 1192SD
DAYCO 1199
DAYCO 13A1240C
DAYCO 13A1245C
DAYCO 13A1245GL
DAYCO 13A1245HD
DAYCO 13A1250C
DAYCO 13A1250HD
DAYCO 13A1255C
DAYCO 13A1255GL
DAYCO 13A1255HD
DAYCO 13A1260C
DAYCO 13A1262C
DAYCO 17490
DAYCO 17493
DAYCO 17495
DAYCO 2415
DAYCO 2X13A1250C
DAYCO 2X13A1250HD
DAYCO 6911
DAYCO 7249
DAYCO 7249D
DAYCO 7426
DAYCO VT1250
FERODO V1004
FERODO V4952
FERODO V5004
FERODO VT1250
FIAT 4176009
FLENNOR A5379
FLENNOR A5521
FLENNOR A5529
GATES 6480MC
GM 94334987
HAVAM VG31245
HAVAM VG31250
HAVAM VG31250T
HAVAM VG31255
HAVAM VS2250
HAVAM VS2253
HBJAKOPART J1131250
HUTCHINSON 5421
HUTCHINSON 5427
HUTCHINSON AV131235LA1250
HUTCHINSON AV131235CR
JAPANPAR DT13X1250LA
JAPANPAR DT13X1260
JAPANPAR JTT126
JAPANPAR TT126
JAPANPAR DT13X1240LA
KLEBER 1201
KLEBER 13X1250
KLEBER AV131235
LUCAS_ELEC KEB125
MERCEDES-BENZ 0029974192
MERCEDES-BENZ 0029979192
MERCEDES-BENZ 0039975292
MIN PWKT1250
MIN WKT492
MIN WKT496
MITSUBOSHI MF6490
MITSUBOSHI MF6495
NISSAN 11750N9520
NISSAN 1195006J00
OPEL 1854729
OPTI AVX13X1250
OPTI 125X1250
OPTI 2250
OPTI 2250DAST
OPTI AVX13X1250TM
QUINTON HA QBB1250
ROULUNDS 3A1250
ROULUNDS 3A1255
ROULUNDS 6525
SAAB 4356291
SKF VKMV13AVX1250
TOYOT 9932201240
TOYOT 9932201250
TOYOT 9932211250
TOYOT 9932251250
TOYOT 9933201260
TOYOT 9933211250
TOYOT 9952211243
TOYOT 9952211256
TOYOT 9952211275
UNI GCB21250
UNI GCB21263
VAG 068260849D
VEYANCE 1053H
VEYANCE 1251250
VEYANCE 13AV1250
VEYANCE 1517H
VEYANCE 7426D
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pasek klinowy 1118005400 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pasek klinowy 1118005400

Pasek klinowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Obsługa klienta