MIKOŁAJKOWY WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
1 1 1 1
0 0 0 0
1 1 1 1
1 1 1 1

Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL XR86

Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL  XR86
Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL XR86
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XR86

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Hitachi

Długość [mm] 75

Szerokość [mm] 50

Wysokość [mm] 75

Ciężar [kg] 0.03

Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza Nieodkłócony

20,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Palec rozdzielacza XR86 QUINTON HAZELL

  • Ograniczenia producenta:  Hitachi
  • Długość [mm]:  75
  • Szerokość [mm]:  50
  • Wysokość [mm]:  75
  • Ciężar [kg]:  0.03
  • Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Nieodkłócony
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BERU NVL106
BOSCH 1 987 234 015
BOSCH 4095
BOSCH 4129
BREMI 9504
CI XR86
EPS 1.422.052
FACET 3.7952
FACET 3.7959
FORD A810X12200AHA
HITACHI 44A2-16001
HITACHI 44R84-16002
HOLDE GH605
HONDA 30103-657-005
KW 922 052
LUCCAV DRJ102C
LUCCAV RA81
LUCCAV RA85
MOTAQUIP LVRA364
NISSAN 22149-B8900
NISSAN 22149-N3602
NISSAN 22157-52A00
NISSAN 22157-H3602
NISSAN 22157-H9560
NISSAN 22157-N3602
NISSAN 22157-U6001
NISSAN 22157-U6091
NISSAN 22157-U6091MP
NISSAN 22157-U6094
NISSAN 22157-U6094DY
SUBAR 22157-AA030
SUBAR 49101-8711
UNIPART GRA2291
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Palec rozdzielacza XR86 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Palec rozdzielacza XR86

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta