MIKOŁAJKOWY WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
5 5 5 5
3 3 3 3
3 3 3 3
9 9 9 9

Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL XR64

Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL  XR64
Palec rozdzielacza QUINTON HAZELL XR64
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XR64

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta Motorcraft

Długość [mm] 39

Szerokość [mm] 61

Wysokość [mm] 39

Ciężar [kg] 0.03

Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza Nieodkłócony

14,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Palec rozdzielacza XR64 QUINTON HAZELL

  • Ograniczenia producenta:  Motorcraft
  • Długość [mm]:  39
  • Szerokość [mm]:  61
  • Wysokość [mm]:  39
  • Ciężar [kg]:  0.03
  • Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Nieodkłócony
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BERU NVL079
BREMI 9563
CI XR64
ECP 405590030
EPS 1.419.085
FACET 3.7885
FACET 3.8110
FORD 1444043
FORD 26726
FORD 5004901
FORD 5004902
FORD 5004907
FORD 5014405
FORD 623388
FORD A780X12200CA
FORD A780X12200DA
FORD A780X12200JA
FORD A850X12200AA
FORD C7AH12200A
FORD D5FZ12200A
FORD DORY12200A
HOLDE GA77
KW 919 085
LUCCAV 54420877
LUCCAV DRB750
LUCCAV DRB752C
LUCCAV RA100
LUCCAV RA2
MOTAQUIP LVRA108
MOTORCRAFT DR220A
MOTORCRAFT DRE90
MOTORCRAFT EDR3
MOTORCRAFT EDR3D
MOTORCRAFT EDR3S
UNIPART GRA104
UNIPART GRA191
UNIPART GRA2104
VALEO CD008
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Palec rozdzielacza XR64 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Palec rozdzielacza XR64

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta