-10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
2 2 2 2
1 1 1 1
3 3 3 3
6 6 6 6

Palec rozdzielacza KW Made in Italy - OE Equivalent 906 148R

Palec rozdzielacza KW Made in Italy - OE Equivalent 906 148R
Palec rozdzielacza KW Made in Italy - OE Equivalent 906 148R
Powiększ
KW

Producent: KW

Seria: Made in Italy - OE Equivalent

Kod produktu: 906148R

Jednostka: szt

Wersja: Bosch

EAN: 8012510155103

53,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Palec rozdzielacza 906148R KW

  • Wersja:  Bosch
Widok karty produktu w PDF: Palec rozdzielacza (KW 906 148R)
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ANGLI 3247-A
BERU 0 300 900 175
BERU 0 300 905 112
BERU 300905112000
BERU EVL 175
BOSCH 1 234 332 421
BREMI 7039
EPS 1.406.148R
FACET 3.7573/48RS
INTER 49204S
QUINTON HA XR298
VW 021 905 225 B
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Palec rozdzielacza 906148R KW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Palec rozdzielacza 906 148R

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta