Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
5 5 5 5
5 5 5 5
5 5 5 5
4 4 4 4

Palec rozdzielacza EFI AUTOMOTIVE 160605

Palec rozdzielacza EFI AUTOMOTIVE  160605
Palec rozdzielacza EFI AUTOMOTIVE 160605
Powiększ
EFI AUTOMOTIVE

Producent: EFI AUTOMOTIVE

Kod produktu: 160605

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta BOSCH

Opcja wyposażenia E605

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Palec rozdzielacza 160605 EFI AUTOMOTIVE

  • Ograniczenia producenta:  BOSCH
  • Opcja wyposażenia:  E605
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz zapłonu
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 26905225
VALEO 121807
VW 26905225
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Palec rozdzielacza 160605 EFI AUTOMOTIVE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Palec rozdzielacza 160605

Rozdzielacz zapłonu

Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.

Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.

Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.

Obsługa klienta